Studier i beteendevetenskap

Jag skulle vilja genomföra en studie för att forska i människors beteende. JAg skulle vilja undersöka hur folk reagerar när de hör en viss grupp uttala sig om ett antal saker och se hur de reagerar och kommenterar och helst kunna motivera varför de skrev så.

Jag skulle vilja ha 30 grupper som kommenterar 30 grupper och deras olika åsikter. Varje grupp skulle säga samma saker. Det blir ett stort projekt men skulle vara intressant att få delta i.

Jag skulle vilja undersöka dessa grupper och hur de reagerar på andra grupper:
1. Muslimska invandrartjejer
2. Muslimska konvertiter
3. Afrikanskt utseende
4. Adopterade killar och tjejer
5. Pippi Långstrump och svenska figurer/författare
6. Dalkullor i åldern 30 år
7. Politiker i åldern 50 år
8. Jan Guillou och andra kritier
9. Nyheterna
10. Tonåringar
11. Kända personer och skådespelare
12. Rasister och nazister
13. Zigenare
14. Företagare
15. Judar
16. Kristna assyrier
17. Kristna svenskar
18. Ateister
19. Handikappade
20. Påhittad grupp'
21. Kvinnor 18-65
22. Män 18-65
23. Barn 3-12
24 Gamla 65+
25. Läkare
26. Rika
27. Fattiga
28. Ryskor
29. Amerikanare
30. Socialdemokrater



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0